Salongen

nu sitter jag för modligen på salongen & fixar mig lite... Blir inget kul inlägg nu, ni får det nästa tidinställda, ;)
kan skriva lite snabbt om Killigrews Empress
Emma är ett fux sto på ca 165-173 cm i mankh. Hon fick tyvärr en sen skada i maj förra året så hon var borta från tävlingsbanan i ett helt år nästan... Dom var nära på att ta bort henne för att ingen vetrinär utom 1 trodde att hon skulle orka ta sig igenom skada, det är ju stor på frestning på senan. Emma har innan skadan gått 150 med placering. Hon är otroligt stark! Det är knappt på man orka bryta av till skritt... I hoppningen är hon ännu värre.. Hon bara köttar på! Ju höre hinder desto mer kött innan! hehe... Hon är världens goaste och gosa med & när hon har sina bra dagar.. Men annars är hon inte as kul eller... Kanske många som jag känner har fått kött så av henne som man säger så.. Dock har hon inte bitit mig så än.. "Bara" så att det blev märke på stövlarna..  Inte OK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0