Dagen idag

idag så var det ju värsta åskvädert! Jag, olivia & cajsa skulle ut & skritta så kom vi till typ busshållsplatsen så hörde vi värsta åskan!
Cajsa typ: -Nu rider vi tillbaka! 
Så vi red tillbaka hade börjat duggat så jag satt av och skulle öppna ridhusporten så precis när jag hade satt av så blev det värsta stormen det bara hällde ner regn, hästarna höll på att flyga i väg av all blåst! Sen skrittade vi inne i 40 min. Såg en blixt så vi räknade hur lågnt bort blixten var. Vi fick det till 10 km så igentligen så var det chill, men vi var så jävla rädda att blixten skulle slå ner i ridhuset.. Det det gjorde den inte :D
btw.. tror jag inte har skrivit det någon gång, är ju skötare på Leif's häst Killigrews Empress a.k.a "Emma"..

Imorgon ska jag & mamma ut till köpis och kolla kanske man hittar något ;)
Sen på efter middagen ska vi till salongen & fixa ögonbrynen & ögonfransarna. AJ! Efter det ska vi till avesta till vår stuga kommer stanna där i 2 dagar tills på onsdag. Så ska vi rida islandshäst på tisdag eller på onsdag. Fun! Det är alltid lika kul att kolla på när mamma rider! :D Men jag kommer ha tidsinställda inlägg 2 gånger om dagen så jag kommer hålla er på någon form av update. ;)




slänger in en bild på finaste Emma från i vintras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0